Selasa, 18 November 2014

An Intro 4 Myself


(ini gambar diri saya...hensem tak ??? hehehe)

Assalamulaikum & selamat petang semua...

Inilah first post saya...nama saya Aiman Haiqal Bin Muhamad Faizal atau panggil saya Aiman.saya sebenarnya dulu seorang penulis blog pada tahun 2012..tetapi saya berhenti menulis kerana saya sibuk tentang hal-hal persekolahan


Blog saya menceritakan pengalaman saya dari kecil (insyallah,boleh) sehingga kini,sebelum itu,saya beritahu tentang biodata diri saya :-


BIODATA SAYA

Nama Penuh :- Aiman Haiqal Bin Muhamad Faizal

Nama Gelaran :- Manz/Aiman

Umur :- 18 Tahun (Baru masuk 18 tahun jeee...)

Tarikh Lahir :- 2 September 1996

Tempat Kini :- Banting,Selangor (Rumah Ke-1)
               Shah Alam,Selangor (Rumah Ke-2)

Pendidikan :- SK RTB Bukit Changgang (UPSR)
              SMK Telok Gadong (Form 2-3)
              SMK USJ 4 (PMR-Form 4)
              SMK Puncak Alam (Form 4-Form 5)
              SMK Bukit Changgang (Form 1-2,SPM)
              Universiti Selangor (Diploma,Kini)

Adik-Beradik :- 4 (termasuk saya),saya anak sulung...

Pengalaman Hidup :- Pernah menjalani PLKN selama 3 bulan
                                   Pernah berkerja sambilan selepas SPM

Itu je biodata saya yang biasa-biasa je.kini,saya belajar di Universiti Selangor mengambil kos Diploma In Accounting (DIA) selama 2 1/2 Tahun.

Saya harap semua pembaca lebih kenali saya selepas ini....hehehe.anyway,saya seorang lelaki yang biasa.harap saya dapat post lagi tentang diri saya lagi...

Assalamulaikum dan selamat petang semua..
Dari Aiman...


Tiada ulasan :

Catat Ulasan